Per Lega Resistente à u Calore

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Cum'è un fornitore in linea di strumenti di lavorazione di metalli, MeiWha furnisce una gamma completa ISO di strumenti di qualità. Tutte e geometrie standard sò furnite, cumprese a forma di trigone più famosa.

Questi inserti di girata semi-triangulare sò aduprati per a rotazione assiale è facciale è presentanu trè bordi di tagliu d'angulu à 80 ° da ogni latu di l'inserzione.

Rimpiazzanu l'inserti rombici chì avianu solu dui taglienti, risparmendu cusì tempu è costi di produzzione mentre massimizanu a vita di l'inseritu.

MeiWha offre una varietà di chipformers unichi è cumbinazioni di qualità chì furniscenu soluzioni à a maiò parte di i bisogni di machining di l'industria muderna.

A linea di rotazione ISO di MeiWha fornisce una soluzione cumpleta per tutti i tipi di applicazioni è materiali, cun geometrie d'inserimentu innovatrici cumbinate cù i classi di carburu principali di u mondu cuncepiti per soddisfà e richieste elevate di i clienti per a vita di l'utensili è a produttività.

MeiWha raddoppia i taglienti nantu à inserti di rastrelli pusitivi destinati à applicazioni di tornitura generale. Questa soluzione economica per a rotazione à 80 gradi offre inserti à doppiu latu robusti è pusitivi 4 taglienti chì rimpiazzanu facilmente l'inserti pusitivi 2 taglienti. U so cuncepimentu speciale, assicurendumegliu inserimentu di pusizionamentu è stabilità per garantisce una vita di l'inserimentu più longa.

Introduzione di vari materiali.

MW7040: Culore di rivestimentu: Blu Nano cù Rivestimentu Platit.

Prestazione: acciaio, acciaio inox, lega di titaniu, materiali sottu à 60 gradi.

XM40: Trasfurmazione di l'acciaiu inossidabile, lega di titaniu è materiali di alta durezza.

XH15: Culore di rivestimentu: bronzu, un prucessu di rivestimentu high-end sviluppatu da Balzers HE è AD. Hè una versione cumposta di HE è AD. Prestazione: principalmente in inox.

铣刀片详情页_07

 

Specification


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu