Angel Holder

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Applicazione:

1. Hè adupratu quandu hè difficiule di riparà grandi pezzi di travagliu; quandu i pezzi di precisione sò fissati in una volta è parechje superfici anu da esse trattate; quandu si trasforma in ogni angulu paragunatu à a superficia di riferimentu. 

2. U trasfurmazioni hè mantinutu à un angulu speciale per u prufilatu di fresatura, cum'è a fresatura à sfera; u foru hè in u foru, è altri strumenti ùn ponu micca penetrà in u foru per trasfurmà u picculu foru. 

3. Fori obliqui è scanalature chì ùn ponu micca esse trasfurmati da u centru di machining, cum'è i fori interni di u mutore è a carcassa.

Precauzioni:

1. E teste d'angulu generale usanu sigilli d'oliu senza cuntattu. Se l'acqua di raffreddamentu hè aduprata durante a trasfurmazione, deve esse operata prima di spruzzà l'acqua, è a direzzione di l'ugliu di l'acqua di raffreddamentu deve esse adattata per spruzzà l'acqua versu l'utensile per impedisce chì l'acqua di raffreddamentu penetri in u corpu. Per prolongà a vita.

2. Evite trasfurmazioni è operazioni cuntinui à a più alta velocità per un bellu pezzu.

3. Fate riferenza à e caratteristiche di i paràmetri di a testa angulare di ogni mudellu è adupratelu in cundizioni di trasfurmazioni adatte.

4. Prima di aduprà, avete bisognu di cunfirmà a prova per qualchì minutu per scaldà u mutore. Ogni volta chì elaburate, avete bisognu di selezziunà a velocità è l'alimentu adatti per a trasfurmazione. A velocità, l'alimentazione è a prufundità di tagliu durante a trasfurmazione devenu esse regolate in modu graduale finu à ottene l'efficienza massima di trasfurmazione.

5. Quandu si trasforma u capu angulare standard generale, hè necessariu evità di trasfurmà materiali chì produceranu polvere è particelle (cume: grafite, carbonu, magnesiu è altri materiali cumposti, ecc.)

0004

0005

0003

IMG_2754

角度头

IMG_2694

left-1

left-3

right-1

right-2

right-3

005

 

 

 

 

 


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu