9 Cose chì avete bisognu di sapè nantu à i mandrini di vacuum

l1

Capisce cumu funziona i mandrini di vacuum, è cumu ponu fà a vostra vita più faciule.

Rispondemu à e dumande nantu à e nostre macchine ogni ghjornu, ma qualchì volta, ricevemu ancu più interessu in i nostri tavulini di vacuum.Mentre i tavulini di vacuum ùn sò micca un accessori cumplettamente pocu cumuni in u mondu di a machina CNC, MEIWHA li avvicina in modu diversu, facendu l'accessori killer per avè una macchina.

 

Questa adattazione unica vene assai dumande, è simu felici di risponde!Andemu ghjustu à demistificà a spinta di MEIWHA nantu à u vacuum workholding è scopre s'ellu hè a suluzione giusta per voi.

 

1. Cumu Funziona una Tavola Vacuum ?

I principii nantu à quale u nostru sistema di vacuum table ùn hè micca cusì sfarente di l'altri.U vostru pezzu di travagliu hè muntatu nantu à un mudellu di griglia d'aluminiu rigidu è hè aspiratu in fondu cù una pompa di vacuum, in u risultatu, hè fermu in u locu.Questu hè soprattuttu utile per materiale di foglia sottile è grande, induve i metudi tradiziunali di serratura furnisce risultati lackluster.Hè quì chì finiscinu e similitudini, però.

2. Chì hè u fogliu sottile fà ?

Forsi a quistione più cumuna è cunfusa hè ciò chì a capa di sustrato faci cù i nostri tavulini di vacuum.In quasi tutti l'altri designi di mandrini di vacuum, una guarnizione deve esse installata in a cima di a piastra per sigillà contr'à a pezza di travagliu - questu assicura una perdita minima di vacuum, è un fermu forte.U svantaghju di questu vene da i so limitazioni inherenti - postu chì a gasket hè necessariu per un segellu forte, se a parte hè tagliata, u vacuum hè persu cumpletamente, è a parte è l'uttellu sò destinati à u scrap bin.

 

Ingressu Vacucard - una strata permeable trà u pezzu di travagliu è a tavola di vacuum chì avemu tanti dumande.In cunfrontu cù una tavola di vacuum standard, MEIWHA ùn si basa micca in una guarnizione per un vacuum forte, ma a capa Vacucard per rallentà u flussu d'aria intornu à u pezzu di travagliu è disperse u vacuum uniformemente sottu à a parte.Quandu hè assuciatu cù una pompa di vacu adattata (più nantu à questu dopu) a capa Vacucard permette u vacuum in ogni locu chì hè necessariu, ancu quandu una parte hè tagliata, chì permette a massima flessibilità è a configurazione minima.

3. Quantu grande o chjuca pò esse e parte ?

Ci hè una gamma abbastanza larga di quali dimensioni sò adattati per i pezzi di vacuum - chì varieghja da u picculu cum'è una Ladybug, o quant'è a tavola di a macchina sana, ognunu hà u so vantaghju.Per i pezzi grossi, u vacuum hè u modu più veloce è più faciule per assicurà u materiale di foglia senza u mal di testa di installà pinze è avè da programà currettamente intornu à elli.

Per i pezzi chjuchi, u vantaghju hè a capacità di batch mill assai pezzi da una sola foglia.Ci hè ancu una varietà di u nostru sustrato, Vacucard +++, chì hà una griglia adesiva per aiutà in a tenuta di pezzi extra chjuchi per assicurà chì si mantenenu fermu per u tagliu finali.

l2

4. Quantu Forza di Clamping Fornisce?

 

Questa hè una di e mo dumande preferite per risponde perchè mi nerd à a scienza daretu à questu!U mutivu di u vacuum workholding clamps parti cusì strette ùn hè micca per via di l'aspirazione sottu, piuttostu, hè a quantità di pressione sopra.Quandu tirate un vacuum duru sottu à u vostru travagliu, a forza chì a mantene in u locu hè in realtà a pressione atmosferica.

Siccomu ci hè una differenza massiva di pressione da sottu à a parte (25-29 inHg) versus a cima di a parte (14,7 psi à u livellu di u mari), u risultatu hè un muzzicu rigidu nantu à u vacuum chuck.Scuprite a forza di clamping in u vostru propiu hè un compitu faciule - basta piglià a superficia di u vostru materiale è multiplicate da a pressione atmosferica à a vostra altitudine.

Per esempiu, un pezzu quadratu di 9 inch di materiale hà 81 inch square di superficie, è a pressione atmosferica à u livellu di u mari hè 14.7psi.Dunque, 81 in² x 14,7 psi = 1 190,7 lbs!Siate assicurati, più di una meza tonna di pressione di clamping hè abbastanza per mantene e parti nantu à un DATRON.

Ma chì ne di i picculi pezzi?Una parte quadrata di pollice avaristi solu 14,7 lbs di forza di clamping - saria faciule d'assume chì ùn hè micca abbastanza per mantene e parti.Tuttavia, questu hè induve l'altu RPM, l'usu strategicu di l'arnesi di taglio, è Vacucard+++ ponu assicurà risultati affidabili quandu tagliate picculi pezzi in u vacuum.Parlendu di l'usu strategicu di l'arnesi di taglio ...

 

5. Aghju bisognu di riduce u mo Feeds è Speed?

A maiò parte di u tempu, a risposta hè micca.Aduprà l'attrezzi di taglio ghjusta è sfruttendu l'RPM à u tap permette di fresà senza restrizioni.In ogni casu, quandu si tratta di taglià a parte nantu à u passatu finali, deve esse pagatu una certa attenzione extra.Quantu a superficia serà lasciata quandu a parte hè tagliata, quale uttellu di dimensione hè utilizatu, è i percorsi d'utensili utilizati prima per ghjunghje à quellu puntu sò ditaglii impurtanti per osservà.

Picculi trucchi cum'è taglià una tabulazione discendente lasciata da una rampa, lascendu gocce invece di sacchetti, è aduprà u più chjucu strumentu dispunibule sò tutti modi facili per assicurà una operazione finale sicura.

 

6.Hè faciule d'installazione?

Cum'è i nostri altri accessori per u travagliu, u nostru sistema di mandrini di vacuum hè estremamente convenientu per a stallazione.Duranti l'installazione iniziale, a pompa di vacuum duverà esse piazzata, piannata è cablata da un electricista.Utilizendu u sistema di griglia cunica, u tavulinu di vacuum hè muntatu, fresatu pianu è veru à a macchina, è poi pò esse sguassatu è reinstalled cun un altu livellu di ripetibilità.Siccomu l'approvvigionamentu di l'aspiratore hè instradatu à traversu u fondu di u tavulinu di a macchina, ùn ci hè micca tubi per luttà - facendu a stallazione una sperienza plug-and-play.

 

Dopu questu, u mantenimentu hè faciule è pocu frequente.In più di seguità i cunsiglii di u fabricatore per u mantenimentu di a pompa, pudete avè bisognu di rimpiazzà una guarnizione o un filtru... Eccu.

Spergu chì sta lista hà rispostu alcune di e vostre dumande persistenti nantu à u travagliu di u vacuum.Se pensate chì u vacuum workholding puderia esse a risposta à u vostru dilemma di fabricazione, chjamateci!

l3


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021