Cumu sceglie un utensile di taglio per fresa a candela?

Una fresa hè un strumentu rotativu cù unu o più denti utilizati per a fresatura. Durante u funziunamentu, ogni dente di a fresa taglia in modu intermittente l'eccessu di u pezzu di travagliu. E frese à candela sò aduprate principalmente per a trasfurmazione di piani, gradini, scanalature, furmà superfici è taglià pezzi di travagliu nantu à e fresatrici.

Sicondu u tipu di materiale, i fresi à punta sò divisi in:
①Fresa à candela HSS:
Cunnisciutu ancu cum'è acciaio à alta velocità, cù una durezza dolce. I taglierini in acciaio à alta velocità sò economici è anu una bona tenacità, ma a so resistenza ùn hè micca alta è si rompenu facilmente. A durezza à caldu di i taglierini in acciaio à alta velocità hè 600.

② Frese à punta in carburo:
U carburo (acciaio di tungsteno) hà una seria di proprietà eccellenti cum'è una bona durezza termica, resistenza à l'usura, bona forza è tenacità, resistenza à u calore, resistenza à a corrosione, ecc. In particulare, l'alta durezza è a resistenza à l'usura restanu basicamente invariate ancu à 500 gradi, è a durezza hè sempre assai alta à 1000 gradi.

③Fresa à a punta ceramica:
Cunnisciuta ancu cum'è frese à candela d'ossidazione, hà una durezza estremamente alta, resistenza à u calore finu à 1200 gradi è una resistenza à a compressione estremamente alta. Tuttavia, hè troppu fragile dunque a resistenza ùn hè micca alta, dunque a quantità di tagliu ùn pò esse troppu grande. Dunque, hè più adatta per a finitura finale o altri prudutti di trasfurmazione non metallica altamente resistenti à l'usura.

④Frese a candela in materiale superduro:
Hè eccellente in termini di durezza, resistenza à l'usura è resistenza à u calore. Hà abbastanza tenacità è pò suppurtà temperature finu à 2000 gradi. Hè più adattatu perchè hè troppu fragile è micca forte. Finitura finale.


Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2024