Novu Cuncepimentu di a Macchina Shrink Fit

A macchina termorestringente per portautensili hè un dispositivu di riscaldamentu per u caricamentu è u scaricamentu di portautensili termorestringenti. Usendu u principiu di l'espansione è a cuntrazione di u metallu, a macchina termorestringente riscalda u portautensili per allargà u foru per serrare l'utensile, è poi mette l'utensile. Dopu chì a temperatura di u portautensili si hè raffreddata, serrate l'utensile. A precisione necessaria per l'utensile deve esse più di 6 ore.

2

A precisione di questu portautensili termorestringenti hè assai alta. In generale, questu portautensili pò esse riscaldatu solu finu à 3.000 volte, dunque l'utensile ùn hè generalmente micca cacciatu dopu esse statu serratu, è hè adupratu direttamente a prossima volta. E fabbriche di stampi cù esigenze di alta precisione utilizanu grandi quantità di portautensili termorestringenti è macchine termorestringenti.

9

A macchina di retrazione termica di u portautensili hè aduprata in cunghjunzione cù u portautensili di retrazione termica per assicurà chì u portautensili abbia una forza di serraggio forte è stabile. U prucessu di riscaldamentu di a macchina di retrazione termica hè cuntrullatu elettronicamente per assicurà a precisione di u cambiamentu di l'utensile, è a prutezzione di u discu di ritornu impedisce chì l'utensile è u portautensili si brusginu. U campu magneticu speciale riduce efficacemente u tempu di cambiamentu di l'utensile. U riscaldamentu è u raffreddamentu sò in a listessa pusizione per riduce u risicu di scottature quandu si move l'utensile. U riscaldamentu lucale prutege a maniglia. U campu magneticu speciale hà una efficienza di riscaldamentu più elevata, è u puntu di riscaldamentu pò esse spustatu in a pusizione adatta per migliurà l'efficienza di u cambiamentu di l'utensile.
E macchine termoretraibili intelligenti automatiche Meiwha sò largamente aduprate in tutte l'industrie di u mondu, cumprese l'industria aerospaziale, a fabricazione di stampi, a microtrasfurmazione è i campi di machinazione.


Data di publicazione: 10 dicembre 2024